Shanghai Dynamic Construction Machinery Co., Ltd.

Linea diretta di serviziu naziunale: + 86 21 67107702

EN
All Categories

Tu sì quì: Home>News>Eventi è Esibizioni

A settima sessione di l'Associu Dinamicu finì perfettamente!

Tempu di Publicazione: 2021-06-29 Views: 2

Di marzu, Jiezhou hà inauguratu a "Cunferenza di Scambiu di Tecnulugia di u Settimu Pianu", a data hè stabilita à a fine di marzu u 28 di marzu. U 27 di marzu, l'invitati sò ghjunti successivamente à a nostra impresa è anu amparatu e nostre macchine. Tutti sò assai interessati à i nostri prudutti!

In a prima mattina di u 28, tutti sò ghjunti à a cumpagnia à tempu. A riunione hà principiatu ufficialmente à 8 ore è mezu di mane! Prima, u direttore di u dipartimentu di u cumerciu esternu vi darà una presentazione à a sucietà, allora u direttore generale di a nostra sucietà spiegherà a "tendenza di sviluppu di a custruzzione di pavimenti", è dopu u direttore tecnicu di a nostra sucietà spiegherà a "macchina di livellamentu laser" tecnulugia d'applicazione ".

Dopu à u discorsu, hè stata una visita à a fabbrica è a manifestazione di prudutti! A sessione di dimostrazione di i prudutti vi mostra principalmente e nostre soluzioni di attrezzature in u campu di a custruzzione integrata di cimentu, è ancu di a tecnulugia di custruzzione di pavimenti parzialmente solidificati. Durante a visita in fabbrica è a dimostrazione di i prudutti, ognunu hà mostratu un grande interessu per i nostri prudutti è anu vulsutu sperimentà e nostre macchine per elli!

A riunione di scambiu di un ghjornu hè finita in una atmosfera rilassata è felice. Credu chì tutti anu guadagnatu assai in un cortu ghjornu. Sò ancu assai grata à tanti amichi chì sò venuti da luntanu. Hè a vostra presenza chì rende Jiezhou più lucente.