Shanghai Dynamic Construction Machinery Co., Ltd.

Linea diretta di serviziu naziunale: + 86 21 67107702

EN
All Categories

Tu sì quì: Home>News>Eventi è Esibizioni

A Riunione Annuale di i Rivenditori 2017 di Dinamica hè stata Tenuta cù successu! Grazie!

Tempu di Publicazione: 2021-06-29 Views: 5

U 28 di Dicembre di u 2017, a nostra sucietà hà scontru a riunione annuale tantu aspettata di u rivenditore! Versu 10 ore è mezu di mane, l'invitati sò ghjunti à a riunione per fassi signu è sò stati pronti à participà à a riunione annuale di i nostri distributori in u dopu meziornu.

À meziornu è un pocu di riposu, a nostra cunferenza hà iniziatu ufficialmente à 13:00, prima da u nostru direttore generale Wu Yunzhou hà fattu un discorsu di benvenuta, seguitatu da u nostru manager di a regione orientale di a Cina di u Sud Zhang Shiliang per spiegà u prucessu di sviluppu di a nostra sucietà è introduzione di produttu per tutti.

Dopu era u cima di a nostra riunione annuale. Wu Yunzhou, u nostru direttore generale, sparte u corsu è l'ispirazione di a nostra sucietà in u passatu. Hà mostratu dinò a nostra vuluntà di cooperà cù i distributori è di vince inseme u sviluppu.

U situ hà ancu invitatu i distributori à parlà à nome di u Sicritariu Generale di l'Associazione Henan Floor, Li Shu è Wu Song. È premiatu u campione di vendita annuale per Wu Song!

Dopu à a riunione, l'invitati anu pigliatu u bus dispostu da a nostra sucietà per visità a nostra fabbrica è fighjà a dimostrazione di i prudutti. Ancu se a precipitazione ùn hè micca chjuca, ma l'invitati eranu sempre intruti, i cummentatori di scena anu cumunicatu ancu cù l'invitati, a scena era assai attiva!

Fighjate in daretu à u passatu, avemu fattu prugressi in a racolta; aspittendu l'avvene, aspettemu avanti di avanzà! U 2017 impegnatu hè statu tranquillamente in u passatu, è u 2018 previstu hè ghjuntu à noi pianu pianu! In questu annu, avemu pagatu, travagliatu assai, è avemu assai racolta. Quì vogliu dì, grazie, ringraziemu i nostri amichi di rivenditori, hè a vostra assistenza cumuna, diventeremu sempre megliu è diventeremu sempre più luntani. Speremu chì in 2018, continueremu à fà sforzi persistenti è à creà di novu splendore.